Utolsó kommentek

  • pomegranade: tegnap en is ezen kezdtem el gondolkodni, ha valamikor akkor iden kellene kimennem... de nem fogok... (2007.08.07. 14:30) Kezdodik a Sziget
  • Utolsó 20

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Úton hazafelé

2007.08.07. 23:21 | Stickwood | Szólj hozzá!

Ma kivételesen a Nyugati felé jöttem hazafelé... Letévedtem az aluljároba és egy kisebb tömeg fogadott melyen próbáltam magam átverekedni... Aztán egyszercsak azt vettem észre hogy a tömeg közepén egy 10-15 fős csoport gyűlt össze rikitó zöldes színű öltözékbe bújva.. Amikor felálltak, akkor láttam, hogy távolkeleti fiatalok egy csoportja ez.. No, megnézem mit csinálnak... Úgyhogy sietségem alábbhagyott és ottmaradtam...

Hamarosan megszólalt valami zene és ének, melynek nyelvét nem igazán ismertem fel... A fiatalok lelkes hadonászásba és éneklesbe kezdtek, mintha az éneket próbálnak jelbeszéddel előadni. Nem volt nehéz kitalálni, hogy a Szeretetről adnak elő egy jól megkoreografált előadást... Néhány percnyi előadás után megérdemelt taps lett a jutalmuk...

Ez eddig önmagában nem olyan egetrengetően nagy dolog... Viszont utána az egyik japán fiatal odalépett a mikrofonhoz és ékesszólóan beszélt a tömeghez.... Magyarul... Istenről és a megváltásról, az örök élet ígéretéről stb...

Ez egy kicsit elgondolkodtatott... Nem is olyan régen még Európából indultak mindenfelé hittérítők hogy a "hitetleneket" az egy Istenben való hitre neveljük... És most mi a helyzet??? Egy olyan országból érkeznek hozzánk emberek, akik alapvetően több istenségben hisznek és ők próbálnak minket rávezetni (vagy inkább visszavezetni) az Istenhez vezető útra...

Címkék: vallás filozófia

A bejegyzés trackback címe:

https://stickwood.blog.hu/api/trackback/id/tr75134842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása