Utolsó kommentek

  • pomegranade: tegnap en is ezen kezdtem el gondolkodni, ha valamikor akkor iden kellene kimennem... de nem fogok... (2007.08.07. 14:30) Kezdodik a Sziget
  • Utolsó 20

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Az első privát út Lufthansa-val

2007.09.11. 10:38 | Stickwood | Szólj hozzá!

Megtörtént ez is, első alkalommal használtam ki a céges kedvezményeket és felpattantam, hogy egy kis kiruccanás keretében meglátogassam bátyámat Németorszábgan.

Már az előkészületek is izgalmasak voltak, nap mint nap lelkesen néztem a repülőjáratok foglaltságát.. Végül úgy döntöttem, hogy az útirány München, majd onnan vonatozom
tovább..

A reptéren sikerült kisebb fennakadást okoznom a beszállókártyával, szegény lányok alig tudták elkészíteni. De ettől kezdve minden simán haladt.. Sikeresen felszálltunk, túléltem egy dagadt német társaságát az út alatt, majd egy órás repülés után a landolás is simán ment..

Most már csak el kellett vonatoznom Friedrichshafenbe.. Gyors megtámadtam egy jegykiadó automatát, imádkoztam előtte, majd odajött egy nő és felajánlott egy napijegyet, mellyel beutazhattam a vasútállomásra (ez igencsak meglepett és 10 euro-val kevesebbett kellett így kiadnom :))

Közel 3 órás vonatút után értem el a célállomásra... Itt találkoztam tesómmal és egy rövid séta után a szálláshelyre tévedtünk.. Aznap nem volt gond az alvással...

Másnap welness program és városnézés szerepelt. A cél: Meersburg, egy kellemes hangulatú kisváros a tó partján... És itt egy nagyon vicces eset történt, miközben áztattuk magunkat a vízben, felfigyeltem egy varjú párra, ami egy korláton pihent. Nagyon szelíd bátor jószágok voltak, nem zavarta őket az emberi jelenlét.. Még akkor sem, amikor egy figura felállt odament hozzájuk és megsímogatta az egyiket... Alaposan elcsodálkoztam ezen :) Bátyám meg felvilágosított, hogy azok műmadarak :))) Nem minden az, aminek látszik!!!:)

A kiruccanás többi része is többnyire kirándulásokkal telt, megszakítva egy-két egyéb eseménnyel. Pl. éjszakai bowling, ahol StarTrek alakzatok jelentek meg a kivetítőn minden strik gurítás esetén...

Az egyik kirándulás alkalmával kedvenc fámmal is találkoztam, egy gingko-val.. Véletlenül észrevettem a földön egy levelet.. Hát akkor kell lennie egy fának is a közelben... És lőn... A levélkét meg is mentettem és hazahoztam :) Mostantól minden utazas alkalmával keresek egy szent fát, mely megajándékoz egy levéllel :)

Mindent egybevetve az kiruccanás nagyon jól sikerült, igaz csak pár napot voltam, de számomra nagyon pihentető volt és megnyugtató...

Címkék: utazás

A bejegyzés trackback címe:

https://stickwood.blog.hu/api/trackback/id/tr21162460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása