Utolsó kommentek

  • pomegranade: tegnap en is ezen kezdtem el gondolkodni, ha valamikor akkor iden kellene kimennem... de nem fogok... (2007.08.07. 14:30) Kezdodik a Sziget
  • Utolsó 20

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Munchen 2. nap

2007.08.29. 12:37 | Stickwood | Szólj hozzá!

Eléggé nyugtalanul aludtam... Ez köszönhető valami amatőr horrorfilmbe illő rémálmomnak és az utcáról beszűrődő zajoknak... Nem tudom, mi van a müncheni emberekkel, de délutántól hajnalig folyamatosan ellepik az utcát...

Reggel végülis valahogy felébredtem és megtekintettem a csodás kilátást a szobámból... A szemközti irodaépület falát.. Még szerencse hogy nem nézegetett senki az irodaablakból kifelé, még a végén azt hitte volna, hogy valami szatír vagyok :)

Gyors reggeli fürdés, majd irány a cég... 9-nél előbb nem kellett beérnünk, mivel kollégánk egy meetingen vett részt... Mint kiderült ebedidőig... Addig legalaább ráérünk Internetezni... Csak elfelejtettem azt az aprócska tényt, hogy előző nap sikerült a gépem kissé tönkrevágni... Szóval kemény 3 órás várakozás után sikerült életet lehelni a gépbe... Addig elütöttem az időm egy kis olvasással és kávézassal... Nos a kávékészítés is vicces egy dolog volt... Az egyik irodahelyiségben el van rejtve egy csodakávéfőző... Máris sikerült problémákat előhozni... Egy piros lámpa jelezte, hogy valami incidens van, de hogy mi azt találja ki a felhasználó... Nos a következőket sikerült generálni kb 10 perc alatt... 1. ki kell tisztítani a gépet... 2. vizet kéne tölteni a tartályba... 3. és ha még kávét is szeretnél inni, akkor az adagolóba kávét is kéne önteni :)

Aztán ebéd, immáron egy normális kajáldában, ahol legalább le lehet ülni... Imádom a németeket, az ételeket ízetlenül készítik, de minden ételhez jár valami szósz :)

Délután még egy kis okításon vettünk részt... Ugyanazt elmondták, amit már eddig is tudtunk... De ismétlés a tudás anyja... Aztán még kínlódtunk pár hibával, és ügyesen megoldottuk őket... Majd irány a szállás...

Kolléga nem bírta a strapát elvonult pihenni... Én meg a nyakamba kaptam a lában és felfedező útra indultam a belvárosban... mászkáltam és fotóztam.. Egész kellemes kis város München, leszámítva a nagy tömeget... Valamikor még ki kéne mennem éjszaka is... Kivilágítva is pazar látványt nyújt... Talán majd szerdán

Miután visszatértem a szállásra, elmentünk vacsorázni és sörözni.... Ez utóbbit minden nap kell :) a szááláshoz közel találtunk egy helyet, ahol olasz a közelben pedig görög kajákat szolgáltak fel, és természetesen német sört :)

A sör megtette hatását, hamar lefeküdtem aludni...

Címkék: utazás munchen

A bejegyzés trackback címe:

https://stickwood.blog.hu/api/trackback/id/tr69151981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása