Utolsó kommentek

  • pomegranade: tegnap en is ezen kezdtem el gondolkodni, ha valamikor akkor iden kellene kimennem... de nem fogok... (2007.08.07. 14:30) Kezdodik a Sziget
  • Utolsó 20

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Régi kollégák

2007.08.20. 18:29 | Stickwood | Szólj hozzá!

Egy kicsit több, mint egy éve váltottam munkahelyet. És meglepő módon néhány ex-kolléga látogatást tett a hegyen, ahol táboroztunk. Fura volt látni az ismerős arcokat... De ami érdekesebb volt, hogy igazából olyan volt, mintha "idegenek" lennének... Ücsörögtünk beszélgettünk, de nem igazán éreztem, hogy bármi súlya lenne... És rá kellett döbbennem, hogy nem is ismer(t)em őket.. Együtt dolgoztunk évekig de a munkán kívül nem sok közös élményünk volt... Úgyhogy elég rövid volt a nosztalgikus ábrándozás... Mivel megszünt az akkori munkahely, alaposan szétszórt minket a nagyvilág... És egy ilyen talalkozás alkalmával a klisészerű hogy vagy, mi van veled, mivel foglalkozol mostanában típusú kérdések hangzanak el.. Amit egyeltalán nem kedvelek... De én már csak ilyen antiszociális alkat vagyok :)

És még mielőtt végképp melankólikus állapotba kerülnék, kimegyek egy kicsit ázni az esőre, hátha ismét világvége lesz, mint múlt évben.. A tüzijátékot kihagyom (tegnap úgyis láttam az esztergomit a hegyről :) ).. A tavalyi élmények bőven kárpótolnak :)

Címkék: tábor

A bejegyzés trackback címe:

https://stickwood.blog.hu/api/trackback/id/tr13144572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása